Tänään kävin kappahlissa ostoksilla, sillä olin saanut lahjakortin syntymäpäivälahjaksi kyseiseen liikkeeseen. Vanhasta tottumuksesta kävelin suoraan sinne lastenvaateosastolle, kunnes palautin mieleeni minkä vuoksi olin liikkeeseen  alunperin astunut. Myönnän, että minulle on käynyt juuri niin kuin monille kotiäideille tuppaa käydä. Olen unohtanut ostaa itselleni uusia vaatteita, kun olen keskittynyt tekemään vaatehankintoja vain pienokaisilleni.Nyt kuitenkin töihin paluun myötä, on tullut huomatuksi, että minäkin niitä vaatteita tarvitsen.Olin siis päättänyt ostaa ainakin yhdet farkut. Yleensä minun on ollut vaikea löytää itselleni sopivia, hyvin istuvia farkkuja. Tällä kertaa niitä löytyi kuitenkin kahdet,jotka molemmat tuli sitten ostettua.Lahjakortille jäi vielä hieman yli kymmenen euroa rahaa. Ehkä ensi kerralla ostan paidan itselleni.